Back to Gothenburg

Goddag underbaringar!
gick upp för typ en timma sen, ska väl strax börja packa lite grann
sedan får man se vad som händer med denna dagen hehe..
imorgon bär det av hem mot Göteborg, det känns bra, men på samma gång
tråkigt, det är skönt att vara här uppe, man gör lixom ingenting, det är ingen
stress och man behöver absolut inte tänka på hur man ser ut!
Här är man bara....

men det ska bli skönt att få komma hem till Göteborg,
börja sitt liv igen , hehe , man kan ju inte leva i lugnet hela tiden
varje dag, det funkar inte riktigt så, även fall det hade varit
skönt.. vill hem och träffa familj och speciellt mina vänner och
min underbaring.. längtar mycket efter dom alla, längtar efter staden
efter sjöarna efter min underbara säng hihi.
hur kan man inte älska göteborg ????



så imorgon blir det först x-trafik från Bollnäs till Gävle, sedan åker jag
med Dixxy från Gävle till sthlm och från sthlm till göteborg,
det blir många byten , lite jobbigt med valpen plus min feta resväska
haha speciellt i sthlm, hatar att springa omkring och vela där...
menmen, sånt är livet ibland det är såna smällar man får ta ibland.
efter den 6timmars långa resan är jag äntligen i den staden som jag
Ääääälskar, 30min senare, är jag hemma i *suck* alekommun/alafors.
finns bara 2positiva saker med att komma dit igen haha!
Nej bejbs, nu ska jag sluta tjöta om en massa ovesentliga saker och gå ut
liten sväng med min bebis..


UPDATE YOU LATER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0