Barskola på grancanaria


Har sökt säkert 12stycken frisörskolor nu,
men har inte fått svar från en enda, så kanske frisör inte är ett yrke för mig?
Nej, isåfall får jag testa någonting annat, om lån går igenom
och om jag klarar av att vara borta från min Bebis i hela 3veckor,
då ska jag gå bartenderskola på GranCanaria förhoppningsvist nu i sommar,
ska kolla med Lån imorgon.
Jag håller tummarna och jag hoppas att även ni gör det bejbs.
wohooow, hade varit en sån grymm upplevelse!
Praktiken sker på en av alla krogar på GranCanaria och man använder riktig
alkohol till drinkarna man gör, i priset ingår boende och mat för alla kursdagar.
Ååååh hoppas hoppas hoppas!!!

(försökte hitta bilder därifrån, men vet inte om dom är skyddade med lag...
men istället så länkar jag till skolan där bildgalleri finns!!!
)

BARSKOLAN



UPDATE YOU LATER




Kommentarer
Postat av: Hemen

Haha det kommer :P

2010-04-13 @ 09:16:43
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0