dålig updtae och solsken

Heej!
ledsen för den absolut sämsta updaten någonsin!!!
men har varit lite mycket  nu sen jag kom hem till Göteborg igen,
men det ska bli ändring på detta, snart har jag även Photoshop
& en sladd till min kamera, så kommer en helt ny design och
en massa massa bilder!!!

Sitter här , med yllestrumpor & fleecejacka, fast att det är
säkert 15garder i solen ute... Har fått en sån extrem urinvägsinfektion :'(*snyft*
kan knappt röra på mig och jag orkar inte åka till läkaren heller,
shame on me!

det känns att sommaren är påväg nu, folk har börjat grilla
och nu kan man äntligen klä sig i mycket mindre kläder,
det känns härligt, det gör mig glad under dessa svåra tider faktiskt..
Nu ska jag kila vidare och äta en liten bit och kolla färdigt på Smallville
ska updatera en massa idag, såfort ja orkar resa på röven och
sätta mig vid datorn..


här får ni en bild på mig från en sommar att kika på så länge.




UPDATE YOU LATER





Kommentarer
Postat av: Mikaela hamren

Hur får du puss munnen :D?<3

2010-04-22 @ 16:32:53
URL: http://mikaelahamreen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0