denförstaapriltvåtusentio

Goddag sötnosar!
idag är det den första april, så idag kommer jag absolut inte lyssna på
någon och inte heller tro på vad någon säger.
Såå har man någonting att berätta för mig, gör det inatt efter klockan 00.00 tihihi*
blir alltid lurad, varenda jävla år HAHA så detta året tänker jag inte bli det!!!
Jag ser inte det roliga i att lura folk och sedan skratta och säga "APRIL APRIL JA KAN LURA DIG VART JA VILL"
det känns så.... 90-tal HAHA .



sitter och äter frukost just nu, tänkte gå ut till hästarna,
men jag ångrade mig halvvägs utanför dörren med tanke på att regnet
öser ner här uppe :P (är ju i söderhamn ).
Senare ska jag laga mat hade jag tänkt, blir nog Flygande Jakob till middag *gott*

yaya . har inte så mycket annat intressant att skriva om just nu
jag updaterar er senare, emd en priewiev på vad jag ska göra
med mitt utseénde senare förmodligen !


UPDATE YOU LATER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0