happy sunday

Tjaaa!
helgen har vritfullspäckad med en massa stuffs,
i fredags var det öl med vänner , bff & *hemlig* ..
Först var vi i gårdsten hos BFF och efter det i hammarkullen
hos någon som för mig var Random..

Igår (lördag) var det bio med Baby, Clash of the titans, oerhört
bra film måste jag säga !

Idag söndag är det bara chill, blir väl till att städa
diska och gå promenader, ska väl försöka ta mig till en affär
också, måste köpa hårfärgningsmedel hehe börjar bli urtvättat nu *suck*..
tänkte åkt till stan och kanske handlat lite men d blev
lite för länge i sängen och det stänger ju klockan 17...


BFF i sitt sanna jag <3 ....................... min bebis Dixxy & bff .( bilder från i fredags )


igår var jag ju även med papps och lillsyrran, vi åkte till
någon bäck eller vad det heter vid typ Jonsered, jätte mysigt ställe,
drack coca cola åt kakor & gick promenad..
umgås inte så mycket med dom eftersom ja i princip bara sitter inne hela dagarna
hehe,, så all tid med dom är underbar.


Lillsyster Lina      .................   Lillsyster Frida & papps

nu ska jag försöka hitta någon som vill följa med mig till
en affär , haha ..

UPDATE YOU LATER







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0