Hästar gör mig lugn i själen



Heeej bejbs!
gud vilket härligt väder, har varit nästan 15+ denna soliga dag ( i solen då )
vart ute sedan tidigt idag ( efter klockan 11 e tidigt för mig ), enyways, kollade på
när Mikaela pillade med sin bil som hon ska göra om till en epa, fikade lite grann och efter det
gick jag till hagen och började rykta hästarna , helt underbara djur måste jag säga!
jag känner mig så trygg och lugn när jag är med hästar, finns inget mer underbart djur
fast att jag älskar Dixxy väldigt väldigt mycket hihi, såfort jag får tid och pengar
så ska jag skaffa antingen en alldeles egen häst eller en sköthäst.
att bara kunna rida ut varje dag när man vill, kunna rykta och gå ut med dom, hoppa
och gallopera. underbara underbara tanke hihi!!!

Mikaela kom och hjälpte och vi pratade lite grann, Dixxy låg inne i hagen på
en hög med hästbajs ( hahahahahaha ) och sov...
så nu är hon nyduschad och jag sitter här , suger på en polkagrisklubba
och funderar på lite grann på livet och vad som komma skall när ja
kommer hem till GBG igen..








UPDATE YOU LATER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0