i cant stop laughing(stavning)

Heeej bejbs!
Sorry, dålig updatering IGEN!
men denna helgen kände jag inte för att sitta vid datorn
faktiskt, suttit vid FB en gång, då klickade ja in mig och sen ut igen
lika snabbt.. 

Helgen har varit helt fantastisk!
men tänker absolut inte gå in på några som helst detaljer,
mer än att i fredags dracks det lite hemma hos Jari uppe i skogen
och sedan spenderades helgen med den absolut bääästa..

Här har ni en liten bild på mig från i Fredags, me and all the beer! HAHA



nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig iordning, känner för att ta en sväng
in till stan idag faktiskt, bara strosa runt, kanske köpa mig en Islatte
eller någonting.. Myys..

UPDATE YOU LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0