inköpslista


såfort jag får pengar igen, ska jag köpa mascara, tippar & ett ljusrosa läppstift (nej inte jätte ljust)
det är så grymt fint när man är mörkhårig och börjar bli lite solbränd, jag har bara ett som
är lite mörkare rosa nu och det börjar bli så... tråkigt på något sätt.
ska även köpa skor och lite linnen och någon kjol , förmodligen ett par snygga tygshorts
också!
ska även köpa en fotfil och lite smycken!
så jag längtar tills pengarna rullar in på kontot igen HAHA!
då blir det även krogen skulle jag kunna tänka mig, uteservering
i solen och en kall öl, mumms!..
Nej nu ska jag väl städa lite grann och busa med min bebis..




UPDATE YOU LATER


Kommentarer
Postat av: Linn :)

nice , vad är det för färg på läppstiftet? :) Och om du har lust kan du ju klicka in och var med i min tävling på min blogg! fina priser! Kram LT

2010-04-13 @ 10:46:57
URL: http://linnternstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0