shoeloveshopping


imorgon blir det till att köpa skor, ett par lite finare, och ett par
helt vanliga tygskor, hittade dessa två billiga på skopunkten,
tänkte först betsälla hem via internet, men ja
orkade inte utifall att jag skulle beställa och få hem fel storlekar,
betala frakt o sånt i onödan, då släpar ja hellre min feta röv
hela vägen in till stan hehe!


eftersom alla mina solbrillor försvinner och blir stulna stup i kvart
speciellt av en liten äcklig fjortis som vägrar lämna tillbaka dem
så är ja illa tvungen att köpa nya hihi !


GinaTricot , måste ha den där koftan, kosta vad den kosta vill
jag ska ha den ! helt underbart fin, tänk den ett vanligt bas linne & ett par
tajta ( eller icke tajta ) jeansshort & gladiatorsandaler i sommar,
mumms! klänningen la ja bara till för att den va söt & den ska provas !


jag är en sjalgalning på sommaren ,
tycker det är jätte fint , lätt och enkel accesoar,
dessa två tycker jag verkade underbara , men får som sagt se imorgon !
måste även ha ett nytt puder, mascara behöver ja ingen ny nu, fick
en gratis från lancomé ;D lucky me , helt ny ! .
naglar ska också inhandlas och ett nytt nagellack, samt ett nytt mineralpuder !
kör utan foundation dagtid nu, så grymt duktig e jag !


UPDATE YOU LATER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0