tankar....

jag sitter här, 19år gammal.
Har inte gått gymnasiet fullt ut, har inget jobb.
Bor inte hemma..
vad gör jag med mitt liv?!
Jag har ingen aning......


Jag är så trött på människorna runtomkring mig,
människorna som tror att dom bestämmer över mig,
dom som tror att dom vet så jäävla mycket.
vad jag än säger och gör då är det fel, är trött på att höra det!
trött på att höra att jag är misslyckad.
Jag vet att man inte ska lyssna på vad andra säger, men ja klarar inte pressen
längre.
Jag får knappt gå utanför dörren , för då festar jag tydligen o förstör mitt liv?
jag får knappt sägas HEJ till en killkompis, för då är jag en hora som knullar med honom..
Jag får inte jobba när jag vill, jag får inte umgås med vem jag vill.
FÖR HELVETE FÅR JA ENS ANDAS NÄR JAG VILL?!
jag får inte prata utan att bli tillsagd, jag får inte själv välja
vad jag ska göra på dagarna.
Jag sitter instängd, jag städar diskar kollar på tv och är ute med hundarna
VARENDA JÄVLA DAG , går jag sedan ut EN DAG på stan och tar en fika,
då är jag omogen, då tänker jag inte, då gör jag någonting som inte
är bra för min framtid?! WTF?!?!?!?!?!
om jag mår dåligt och är ledsen, då får ja bara höra att jag får skylla mig själv.
inte en jävel som bryr sig,
Jag va tillsammans med en äcklig idiot till pojkvän, ALLA i min närhet
berättade för mig att åå han e så bra för dig, han får dig på rätta vägar.
Javisst, en kille som inte låter mig umgås med vänner, en kille som tvingar mig att
diska städa och bara vara hemma, en kille som konstant kollar min mejl min mobil
min msn osv.. en kille som skriker på mig o berättar hur värdelös ja e om ja missar
att dammsuga EN DAG!!!! hur kan en sån kille vara bra för mig?
hur kan min "sk.familj" sitta och stötta HONOM?! men inte mig, som är ledsen
som mår dåligt. som inte orkar mera.

är trött på att höra att jag bara ljuger, är trött på att höra att ja inte räcker till.
Jag är trött på erat tjat om att jag bara misslyckas, jag är så trött på er
på era ord på era röster.
Jag orkar inte längre, från och med nu lever jag mitt liv och jag skiter i alla andra.
ni fattar ingenting, ni vet ingenting, ni ser tamejfan ingenting.
ni borde stanna upp, ta en funderare på vad n sysslar med...

Jag är inte hemma hos mamma på en vecka, skickar något sms då & då
och ringer någon gång.
Missar jag att ringa en gång, då får jag en kvinna som ringr mig
berättar hur värdelös jag är, att jag ALDRIG finns där, attt ja aldrig hjälper
till eller ställer upp, att jag inte behöver komma hem igen, att ja skiter
i mina småsyskon och att jag är en egoist?
enda gången hon ringer mig, är när hon behöver hjälp med att handla,
passa eller någonting annat.
ALDRIG att hon hör av sig annars, ja hörde av mig konstant, frågade om vi skulle
göra saker, gå på stan, fika, gå promenader, men det passa då fan ALDRIG!!!
jag har en äldre bror som ALDRIG NÅGONSIN HÖR AV SIG, som ber mamma
dra åt helvete hela tiden, men inte fan får han ta skit för någonting?
nejnej det får jag göra, jag som under flera års tid ställt upp 90ggr mer för mamma
än vad hon nånsin har gjort för mig!!!!
HON VET MYCKET VÄL ALLT JA GJORT FÖR HENNE!!! hon vet om all
skit som jag har tagit ifrån henne. hur dåligt hon har fått mig att må
men ändå finns ja kvar, som en dotter, en som lyssnar, en som ställer upp.
sluta ge mig  skit.
oh varenda Jävel i detta fitt land som kallar sig för min familj står på hennes sida.
Jag är trött på det, jag skiter i er nu, skiter i er allihopa...

PARANOIDA JÄVLAR DET E VAD NI ÄR


ni kan alla dra åt helvet, för nu lever jag MITT LIV.
vill ni prata med mig får ni höra av er, ni får börja lyssna på mig också!
jag är så besviken så det svider i hjärtat, jag ställer inte upp för någon längre.
nu är det eran tur att räcka ut handen för mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0