thezztankar.blogg.se

ni kan ignorera den lilla "sk.länken" eller vad det heter uppe på
min banner, det är den jag hade till min förra blogg som jag inte använder
längre , haha orkar bara inte tabort den nu ...
men ska ju som sagt fixa min design såfort ja fått photoshop
eftersom ingen vill hjälpa lilla söta mig :(



Olet hieno kuin on, jos olette minun kanssani täällä.
Älä tee itsellesi paljon ylimääräistä vaivaa.
 
Mutta kuka sinulle sähköpostia, ja te saatte nähdä.
 
Olet syytä kaikki, että elämä voi antaa!
Kaikki
on jotain hyvää, oli muiden haluavat, vaikka se ei tunnu tämä päivä!
Se on sinun, ja jopa minulle.
Me varmistamme, että kaikki on kunnossa


nu ska det strax ätas påskmiddag tror jag , köket luktar underbar
med en blandning av korv köttbullar senap och ägg ( låter visserligen inte så gott men haha )
Dixxy som btw fyllde 12veckor igår . hon springer runt och ääälskar lukten
tror att hon ska få allt som står i köket hahaha sötnosen där.

UPDATE YOU LATER






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0