wishlist


Detta är min wishlist i klädesväg,
äger knappt ett enda sommar/vår-plagg, har vuxit på
så konstiga sätt ( haha inte lika smal som förra sommaren )
så ingenting sitter bra på mig längre, och iår har jag bestämt
mig för att jag ska ha en sockersöt sommar med kjolar istället
för ( som förra sommaren ) short och jeans varenda dag typ..
detta är iaf det som jag vill ha just nu, hade jag haft pengar hade jag
köpt alltihopa på en gång! ... jag tror iaf att det gick på under 600kr, annars
är det iallafall under 1000kr hehe* vilket också är bra för 4gryyymmt snygga plagg.
linnet med gulddetaljer, rosa västen &kjolen är alla ifrån H&M
linnet med tryck på kommer från någon amerikansk sida som jag inte
ens minns namnet på hehe!



nu ska jag faktiskt gå och nana mina små underbaringar!
var på RockaBilly igår och åkte raggar bil,
somnade inte fören halv 6 eftersom jag låg uppe och prata
i telefon med en underbaring i några timmar och sedan väckte min
älskade bebis (dixxy) mig runt halv 7 någon gång.
haha men jag gick inte upp ur sängen fören klockan var nästan 12 !!*skönt*

jag måste säga att jag trivs sjukt bra på såna ställen,
med gamla bilar, skön musik bugg och öl, det är trevliga människor
även fall dom dricker sig odrägligt fulla hihi, iallafall här uppe,
nere i Göteborg där är dom bara otrevliga och ska bråka,
funderar starkt på att konvertera till Raggare faktiskt hihi*
nej nu ska jag sova, ska strax ringa min underbaring igen

UPDATE YOU LATER





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0