all said was lies, i really do need you, moore then words can say

som sagt som vi säger som vi förhoppnigsvist alltid kommer att säga.
BFF's love never dies!
8års vänskap, 8år av minnen, 8år av lycka, 8år av tårar, 8år av kärlek.
det är du & jag, du är min bästa vän, jag vill inte förlora dig.
jag vill inte vara den som sårar dig.
jag vill inte kasta skit på dig.
jag älskar dig.
du betyder så mycket för mig, förlåt mig.
förlåt för hur jag har betett mig, förlåt förlåt förlåt.

du vet att jag menar allvar,
du vet att du betyder ,
du vet att jag alltid finns här,
du vet att jag aldrig aldrig aldrig kommer sluta bry mig,
du vet att jag föralltid kommer att älska dig,
du vet du vet du vet !!!
jag hoppas från mitt hjärta att du ALDRIG , ALDRIG NÅGONSIN glömmer.

du har betytt så mycket för mig dem senaste åren
mer än någon annan.
jag behöver dig gumman.
jag behöver din vänskap,
jag behöver dig att kunna luta mig mot.
jag behöver dig att kunna prata med.
Jag behöver dig att kunna skratta med.
Jag behöver dig att kunna leva med.

Ida-Linn Liina Berggren
you AARE the love of my life
*tihihihi*

BFF's FOREVER AND EVER until the death do us apart!


2002-2010

 


Kommentarer
Postat av: Liina

Älskar dig bitchie <3

Jag menar inte heller något när vi bråkar eller saker jag säger förhastat , I REALLY DO NEED YOU , jag har inget liv utan dig -.- .. så bummer om du dör för då måste jag helt enkelt dö jag med , för ett liv utan dig är inget liv & måste jag leva utan dig vill jag inte leva <3 Älskar dig snuttis

2010-02-11 @ 00:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0