halsfluss

Hej darlingar!
Vaknade igår morse och insåg att jag snart kommer bil sjuk,
vaknade för en stund sedan och min röst är snart borta.
Bra då att man inte åkte till jobbet idag ( bussarna var inställda )
eftersom hade jag suttit där och pratat kosntant i telefon
hade jag nog inte haft en röst kvar på veckor o dar!!

Blev väckt imorse av att en kvinna ringde på en hund
som vi mejlade på igår, en jätte söt 5månaders tik , en Alaskan Malamute.
gryyymt söt ( dock vill ja ha en riktig VALP , men det e inte mitt beslut )
så bby ska ringa tillbaka när han kommer hem ,
är inte så långt för att hämta den , endast hela vägen till TRANEMO haha ..
yaya.

nu ska ja dricka mitt te och sedan städa lite efter
kaoset i fredas....



UPDATE YOU LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0