im so proud of myself


Jag måste säga det att jag faktiskt är stolt över mig själv denna kvällen
som var på Parken när Brinkenstjärna var där!
Mitt under hans DJ-spelande knackade jag han på axeln och bad honom
komma ner för att få an autograf + bild..
Alla kanske inte vet vem han är, men ja som ÄÄÄLSKAR blandad musik på
dansgolvet, allt från 80tal - trance älskar honom,
jag blev liite shockad när han kom ner dock då han var ett huvud längre än mig
och hans händer lika stora som mitt ansikte haha ( läs: se på bilden ovan!!! )
det är absolut inte likt mig att störa någon på det viset ( kanske en liten del var ölen haha )
menmen stolt är jag iallafall, nu har jag en bild + autograf och ett minne for lajf!

UPDATE YOU LATER










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0