inspired by

Alla har vi våra egna stilikoner,
källor som vi får våran inspiration ifrån,
även kändisar, haha tro inte att deras LOOK kommer
ifrån tomma intet. icke sa nicke!
sen är det ju inte heller sådär jätte ofta som dem
väljer sina egna outfits mm.
min ikon som jag "snor" stilen av är ingen mindre än..*trummvirrvel*

TAYLOR MOMSEN


Jag ääälskar hennes stil, den är såå tacky/trash samtidigt som den är chic
och helt enkelt helt jävla underbar och udda,
inte såndär stil som "alla andra" har, den är lite mera vänd åt... mitt håll..
dock har jag ju inte blont hår längre är ju svarthårig, men den färgen
kommer snart att ändras också..
samtidigt som jag var inne och kikade lite på bilder på henne mm.
så hittade jag en bild på ( lite komiskt faktiskt ) hennes frisyrer,
satan i gatan vad tjejen skiftar kan jag lova hehe.
enyways... jag hittade en frisyr som jag faktiskt roligt nog har
tänkt att klippa idag ( och detta var innan jag såg att hon har den )
så det säger väl allt lixxom... Taylor Momsen äääär min stilikon
och hon kommer att vara, vi e lixxom bara så "ment to be" ..


nej ,, det är ingen alldaglig frisyr, nej jag kommer inte göra
några uppsättningar, men.. you know what?
det är vad löshår är till för , och jag använder faktiskt bara
löshår när jag ska göra frisyrer och leka med håret lite udda sådär,
annars använder jag det inte.
och denna frisyren är.. HOT HOT HOT . lixom hon..

Nej bejbs, nu ska jag sluta bjäbba om en massa
onödigt tjaffs..
ska försöka få i mig någonting att äta och hoppas på mitt
bästa att det inte kommer upp igen. usch och fy på magsjuka!

UPDATE YOU LATER
( ska lära mig att göra kortare inlägg hehe )




Kommentarer
Postat av: sjukliina

haha bjäbba x')

2010-02-14 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0