jippiiiiieeee



Iiiih, jag är faktiskt lite lycklig i mitt hjärta just nu.
Har kikat runt en massa på frisörskolor som jag vill gå,
hade ju egentligen velat gå Björn Axén's frisörskola inne i stan
men den skolan kostar 225,000 HAHA! ,
den dagen jag har dem pengarna då vet jag inte riktigt vad jag gör.
Enyways, det är ju värt att lägga ut dem pengarna om man skulle ha dom
för har man gått den skolan då är man på topp redan efter första terminen
typ.
Men jag har hittat GöteborgsFrisörskola som jag har stora funderingar på att
gå och pengar och allt är nästan fixat och klart.
Jag är glad jag är exsalterad ( stavning? ) och jag är lycklig..

Wiiiieeeee om jag kommer in på den skolan
så kommer jag vara uppe med tuppen VARJE DAG
bara var lycklig över att få komma dit och göra det som ska göras,
kommer tillochmed vara yberlycklig på jobbet på kvällen hihihi.

håll tummarna för mig nu
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0