kärlek för billigt shoppande

eftersom jag är en såpass snål liten flicka
när det gäller pengar eftersom jag aldrig haft
ett sådär "rikt" liv, så ÄÄÄLSKAR jag lite billigare affärer, jag
sktier i om "kvalitén" kanske är sämre, men jag köper hellre
2par jeans 3linnen & 1par skor för knappt 2000:- än får ett par
skor för 1500:- if you get my point?
jag skämms inte heller för att jag handlar billigare, utan jag uttrycker
det på det sätt att jag faktiskt är stolt över mig själv.
att jag ver hur man handlar på ett ekonomiskt sätt,
för någon dag sitter man där helt utan pengar.
först då kommer man inse hur pantad man varit, men jag kommer slippa det.
Lucky me, och nej jag är absolut inte svartsjuk på dem som har
pengar, visst ibland kan väl jag kolla på ett par grymt fina
klackskor för 1000:- och bli ledsen för att jag inte har råd med
dem men att andra har det men jag anser att var och en använder
sina pengar och sin inkomst till det som dom tycker är viktigt i livet.


enyways så har jag en favvoaffär inne i Nordstan i GBG C ..
Missäy heter den, dom handlar in från lite billigare länder och kan
därför sälja sina kläder för en lite billigare peng, det är fräscha kläder
helt i min smak, just nu har jag fallit för en pälsväst som
är precis sådan som jag vill ha och suktar efter köpa den kommer ja
också att göra vilket innebär att jag kommer slänga upp en bild på den
här i bloggen..



Nu ska jag gå och koka pasta för snart kommer BFF baby & TG hem, då blir
det öl och bastukväll sedan kanske vi drar till
backen och åker på plastpåsar HAHA !

update you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0