klarar det inte mer

ja orkar inte mer.
igår var droppen.
att JAG tog till såna metoder, det visar bara att
allting är fuckedup nu.
jag klarar inte av mer, jag klarar inte av att ta mera skit!
jag behöver inte er, jag behöver inte någon.

det är alltid jag som lyssnar,
alltid jag som ställer upp,
alltid jag som finns här,
det är alltid mig man kan komma till.
men vad i helvete får jag i gengäld?

INGENTING INTE ETT JÄVLA PISS!!!
jag får skit tillbaka, jag får en spark i ryggen,
en spark med stilettklackar och nitar,
jag klarar inte av mera.

jag orkar inter mera.
jag vill inte att man ska tycka synd om mig,
absolut inte, jag vill inte berätta saker för folk.
men jag vill inte heller bara sitta och yssna
och när jag väl öppnar käften är det inte en jävel
som lyssnar på mig.

varför får jag bara skit tillbaka ?
varför visar ingen att dem bryr sig?
jag klarar mig bäåttre utan er.
jag klarar mig bättre utan någon.

jag har min baby och han är den fucking enda jag behöver'!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

JAG HATAR HATAR HATAR HATAR EER !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0