lite underligt

hmm. sitter här och funderar på hur i hell dem "större" bloggarna, dom 3fjortisarna
ifrån sthlm kan ha så många läsare?
dom provocerar kääässt som faaeen så man fattar att det e provokation( stavning? ) vilket inte e direkt underhållande att läsa.. tillexempel: " jag köpte ett par skor från DinSko uusch vilken dålig kvalité, där handlar ju bara folk utan pengar, GUCCI FOR THE WIN..." & dagen efter kommer shopping bilder där 10par skor är från DinSko. samesame med Ginatricot... hatar det, fattigt blablabla. dagen efter 2nya plagg från butiken.. gooosch.....
dom updaterar ALDRIG och när dom väl gör det snackar dom om sina
tuttar, sitt hår & hur mycket dom hatar ginatricot ( fast att d e enda stället dom handlar på )
i dont get it?
läs normala människors bloggar istället, dem som updaterar, som skriver om intressanta
saker... dem som har någonting att komma med.
Varför läsa små fjortisars bloggar & tro att dom e bra?
äsch...
jag är så trött på dem, från och med nu ska jag SLUTA läsa dem kan jag lova er.
jag kommer stanna kvar & läsa
Bunnys
Kenzas
Gaybloggen
Ellinorak
det är dem enda bloggar jag kommer följa from now on ...
sen kommer jag hitta småbloggare ( like me myselfe and i att läsa )
nu ska jag laga färdig middagen..

UPDATE YOU LATER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0