löshår


Vet att "ni alla" sitter och gnäller om att löshår e för fjortisar blablabla..
men vet ni vad? det är det verkligen inte...
så ni menar att 90% av ALLA kändisar, sångare-skådespelare
är små fjortisar?
Nää jag tänkte väl det, fjortis e när löshåret e skillnad mot för ens "vanliga"
hårfärg...
det är äckligt. eller låta det se ut som svinto och barar bli allmänt äckligt innan man byter ut det själv har jag lagt ut tusenlappar på att sätta i mitt löshår
och då vill jag inte bli kallad för äcklig fjortis, alla passar inte i
kort hår, jag är en utav dem! därför har jag löshår då mitt hår inte växer längre ( typ )
så sluta klanka ner på oss som har löshår, bara för att vi har råd?

LOSERS!

update you later





Kommentarer
Postat av: Liina Baby ;*

ELLER så är det så att du VISST passar i kort hår men inte vill ha det ? :)

ihihihi , ditt nya kommer bli BÄST :D !

2010-02-24 @ 00:56:01
URL: http://liinababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0