mina presenter från 28/1 <3


Jaa det är kanske inte så mycket för ögatblott ( +kläderna och min piercing såklart )
men för mig är detta mycket, jag fick det jag önskade mig, utom Dixxi såklart men henne
köper jag SJÄLV !
Fick saker & tillbehör till lägenheten eftersom jag också vill komma med någonting,
och såfort vi flyttar till en större kommer det tillkomma en hund, symaskin, LED-tv ( istället
för den storbildstv:n som vi har nu
) och lite annat smått och gott.. Jag älskade
dvd:n med JeffDunham eftersom att han är den absolut BÄÄÄÄÄSTAAAAA ståuppkomikern med handdockor,
jag garvar lika mycket varje gång till samma skämt haha! tack alla för mina fina presenter +  en trevlig födelsedag med pizza tårta bowling och alkohol!



















Eftersom jag är sjuk idag så
ska jag städa hela lägenheten innan BABY kommer hem hihi,
tänker vara en duktig "hemmafru" , det ni. så det blir myskläderna på
och bara sätta igång, kommer ju självklart använda min nya dammsugare
som är lila liten och smidig ( love it ) och lyssna på min spotify lista på HÖGSTAvolym
och hoppas på att tattarkärringen kommer ner och klagar!

update you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0