mitt nya favvoprogram

Tahatha's salon takeover.
ja man kan ju gissa VARFÖR detta är mitt nya favvoprogram,
just det, för att jag vill bli frisööööör, här lär jag mig vad man
ska och inte ska göra när man äger sin egna salong, såfort jag
själv har kommit in i ämnet på rätt sätt, fått lära känna människor
och knytit rätt kontakter osvosv. så kommer jag att öppna min egna affärsverksamhet
och den kommer garanterat INTE att endast innehålla frisörer utan
en massa annat smått & gott and i wont tell you, eftersom jag inte
vill att någon ska kopiera min alldeles egna affärsidé!
grym kommer den dock bli då jag inte vet någon annan i hela
världen som har denna, eller jo, kanske i thailand osv.

haha och NEJ den innehåller inte prostution HAHA...
enyways, för er som är intresserade så går det på
kanal 5 på söndagar klockan 19.00
direkt efter den nya serien GREEK ( som också är bra faktiskt )

nu ska jag sätta på greek och sedan
städa lite grann innan baby kommer hem ifrån gymmet.
UPDATE YOU LATER
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0