oh its a big big secret

Tja hottiesar!
sa ju att jag skulle updatera and so i will.
Baby är hemma och han blev glad för den städade lägenheten
( även fall jag inte la ut all min tid & kraft på det hehe )
enyways, så kommer det bo en väldigt nära vän till mig
här i 1vecka från och med Söndag, guess who.
Nej jag kommer inte berätta, det kommer iallafall bli trevligt hoppas jag.

Man får ju hoppas att hon iallafall inte äter oss ut ur huset,
lånar mina saker UTAN ATT FRÅGA och smutsar ner här
utan att städa upp efter sig och dessutom INTE PILLAR PÅ MIN KILLE
som en annan "fd.vän" gjorde varjegång som hon var här.
Och dessutom har jag EN STOR FET REGEL ( som hon ju vet om men inte ni)
ska man klä av sig här och min pojkvän är hemma, så klär man av sig PÅ TOALETTEN
ENSAM.. man ställer sig inte och posar framför en annan tjejs pojkvän.



haha glöm att ni ens sett mig på denna absolut
underbara bild, HA...HA...HA!

update you later



Kommentarer
Postat av: if u seek Liina Baby Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Haha men snälla Thereze , ändra texten lite .. skriv att ; JAG VET att hon iallafall inte äter oss ut ur huset,

lånar mina saker UTAN ATT FRÅGA och smutsar ner här

utan att städa upp efter sig och dessutom INTE PILLAR PÅ MIN KILLE

2010-02-04 @ 22:02:25
URL: http://liinababy.blogg.se/
Postat av: if u seek Liina Baby Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Förresten Thereze är det ingen regel för mig , JAG VET hur man ska bete sig ;)

JAG VET att man inte visar upp sig framför en paxad man ;) .

Tillskillnad från vissa småfjortisar :D S

2010-02-04 @ 23:12:36
URL: http://liinababy.blogg.se/
Postat av: Linda

aaaaaaah håller med dig om det där med att byta om framför ens kompis pojkvän. Förstår inte varför man ska göra så.. Helt onödigt och man skämmer bara ut sig själv ^^.

2010-02-05 @ 11:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0