oh, its a dream coming true


PROJECT RUNWAY BLIR TV-SPEL TILL WII... wiiiiieeee !!!


Atari och The Weinstein Company meddelar att man kommer
att göra ett spel av tv-serien Project Runway till Wii.

I tv-serien följer man ett antal modedesigners som i olika tävlingar syr kläder och sedan tävlar om vem som gjort det bäst. Det blir ungefär samma sak i spelet,
man är en kläddesigner som får olika uppdrag att sy kläder samt se till att sin modell har rätt tillbehör och frisyr för att på bästa sätt bära upp din design.

I spelet får vi träffa Tim Gunn, Heidi Klum,
Nina Garcia och Michael Kors samt
av serien.

Med hjälp av Balance Board kan man också låtsas
vara en modell som visar upp kläder på catwalken.

Spelet utvecklas av Tornado Studios och släpps den 26:e mars till Wii.


jag tror inte ( som jag läst även många andra )
att detta spelet kommer bli någonting att "jubla" över, DOCK
kommer det säkert att bli ett sjukt jäkla roligt tidsfördriv när man är ex.... sjuk, like me today.
jag brukar ju sitta fastklistrad framför thesims3, dock är det inte så himmla roligt
eftersom det inte finns så mycket att göra på det där jädra spelet
eftersom det inte är såpass utvecklat än, så det blir
rätt så enformigt, men att kunna sitta och styla sina kläder,
och sedan om man har en fitness bräda, kunna leka
modell själv, SJUKT SKOJ !!!

änsålänge får det tummen upp av mig, menmen
ska väl testa det såfort det kommit ut..

UPDATE YOU LATER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0