red is so right now!


Iknow, jag har alltid sagt att jag H A T A R rött hår, and so i do,
men inte såhär röd/brunt hår det är EXTREMT snyggt, och jag har planer
på att göra det nu INNAN sommaren faktiskt.
jag har ju ändå väldigt mycket röda pigment i mitt hår och tror att detta
skulle vara en färg för mig.
MEN då är min enda fråga, löshår.... hmm, jag funderar på att färga det
själv hemma, det är ju nästan bara att bleka det först och sedan lägga i
en lite röd/brun färg...
men jag har så kort och slitet hår att jag kommer behöva löshår till,
men vart i hell hittar jag ett röd/brunt löshår??? help me..

saken är den.. att sålänge man inte har finnar i hela facet
eller äckliga prickar, vad heter det ?!?
aja wathever, så kan rött vara fint och jag har sagt det innan att exempel
lindsay lohan är grymt fin när hon har rött.
men inga äckliga prickiga rödtottar med glögg mellan tänderna
iiisch!

rött är så rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0