sex & kärlek del3.


varit lite för mycket prat om sex i min "sex & kärlek"s kategori nu,
så här är lite tips för att hålla förhållandet på the right track.

Ge komplimanger- Genom att ge komplimanger till någon som man tycker
om eller som man är i ett förhållande med gör att personen som man
ger dem till börjar fatta tycke för en, omedvetet!
så ge komplimanger men dem ska vara på riktigt!

Lyssna- Dessto mer ni umgås, desto större chans att personen
börjar tycka om dig, eftersom ni umgås, då får han lära känna dig
vem du är och hur du beter dig och tänker!
Lyssna när personen pratar, alla älskar väl att prata om sig själv & sina problem.
men inte alla orkar lyssna!

Bjud på drinkar- det är inte alls bara killen som ska bjuda på drinkar,
även en tjej om hon vill bli uppraggad får ta till med lite "fula knep".
vilken kille skulle inte bli grovt chockad om en tjej kom fram och sa "tja snygging, får ja bjuda på en?"
ta med honom till hans favorit krog ( utan att först fråga vilken det är )
att visa ett intresse för hans intressen skapar en tillit hos honom att du bryr dig
och att du ser vad som gör honom glad!

genemsamma intressen- hitta någonting som ni båda tycker är roligt
som ni båda kan göra tillsammans lite då och då!
jag och min pojkvän tillexempel , vi båda ÄLSKAR att spela tv-spel, därför
gör vi det lite då och då, vi delar även ett intresse för snowboarding och åker
gärna till en backe och åker tillsammans. Jag låter honom lära mig och visar
därför att jag behöver honom ;* !
att vara lika varandra ger en "delad trygghet".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0