sommaren/hösten 2010's to do list



Yeayea, jag vet att det ännu bara är Februari, men man måste ju få drömma
någon gång, vem längtar inte tills våren kommer ?
då man kan börja ha på sig sina jeans short och seglarinspirerade toppar
stora solbrillor och bara gassa i den varma solen?
vem längtar inte till sommaren då man kan ligga på stranden/gräsmattan (bortsett från att jag
är extremt gräsallergisk hehe
) och bara sola tills man får cancer, vem gör inte det?
vem vill inte kunna festa ute till sena nätter?
grilla med sina vänner utan att behöva sitta inne och äta?
guuud vad jag längtar, längtar så det gör ont och bäst av allt är att
till sommaren kommer det att bli min absolut BÄSTA sommar någonsin, då jag kommer få
plugga mina två drömyrken och inom en snar framtid starta eget, då jag kommer få
köpa min efterlängtade hund och bäst utav allt är att jag och baby firar 1år till sommaren, gu vad mysigt å jag längtar!( blir dock till hösten menmen.. )

iiih vad jag längtar.




( alla bilder är lånade ifrån google.com har ni klagomål på att jag
"har era bilder", säg bara till så tar jag bort dem, jag respekterar det iståfall..
)

Kommentarer
Postat av: if u seek Liina Baby Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Tack för att Sessiie fixa jobb åt mig jajemen ;D



Men ... Varför står inte jag med på din sommar lista :'(



mycket ledsen i ögat

2010-02-04 @ 22:00:27
URL: http://liinababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0