this is the shit!

Jaaaa here we go again,
dubbelmoral eller vad heter det ?
Folk/bloggare som kallar utvikningstjejer för H*ror men tycker att
halvnakna killar som visar sig helnaken bakifrån och nästan
hela härligheten på andra bilder är "världens sexigaste kille" ..
hur går detta ihop? hur kan man tycka att tjejer som viker ut sig ä h*ror men killar
som gör det är sexiga? whats the differens ? INGEN!
jag blir faktiskt lite irriterad på folk som har såna feta dubbelmoraler, och man kan ju inte heller
försvara sig med meningen "jamen han är ju faktiskt snygg", att vara h*ra är inte vackert,
utsidan blir lika smutsig och ful som insidan på såna människor!

USCH säger jag bara, eeuuw....
dubbelmoral kan fara åt helvete enligt min åsik
den saken är säker och jag kommer hålla fast vid min tanke och mina ord
så det så !

nu ska jag och bby kika på PrisonBreak sedan blir det sussa kudde för
att gå upp och jobba imorgon, måste ha lite tid med varandra
eftersom han försvinner från mig 2nätter i rad imorgon :(

UPDATE YOU LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0