todays look



todelooo, sitter hemma har gjort lite business och ringt några samtal!
nu har ja precis druckit upp dagens första dos utav mitt gröna te, strax blir det tabletterna som ska ner
hehe, enyways, ska till jobbet snart blir där till 21 och efter det blir det MAX med baby och mr.Zåå
för att fira att baby fick säljarjobbet idag, så imorgon åker han till Borås tills på fredag på utbildning,
kommer gå grymt bra för honom och jag önskar han all lycka tihihihi
synd bara att jag blir alldeles ensam med Molly & Daim, bläää kommer sova
väldigt dåligt.

dagens dresscode blev:
svart baslinne *okänd butik*
Grå/vit randig tröja/tunika från VeroModa
grå kofta utan armar GinaTricot
Lacklegins *okänd butik*
& på fötterna kommer jag bära ett par stilrena svarta
vinterskor från dinsko :P!!!

menmen, nu ska jag fixa klart det sista här hemma, kan ju inte lämna
lägenheten som ett helvete lixom hehe

update you later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0