underbar blandras, snart innanför mina väggar?


Grymt söta valpar, färgerna är "grå med svarta prickar".
Så nu e jag fundersam på vem jag ska höra av mig till.
Hon som ja gjort intresseanmälan på för en FinskLappHund,
eller dessa skönheter ( blandvalparna då )
Nackdelen är att dessa valpar som är blandraser, dem finns NU födda
samma datum som mig 28Januari det vill säga, så dem är snart
leveransklara och ska man ha en får man lägga handpenning
när man har tingat, dem andra valparna från Lappforsens är inte födda än,
hane är heller inte bestämt.
Paniiiik, på söndag vet jag nog nästan hur det blir...
måste kika med jobbet vad lönen blir och hur det skulle bli med tid till hunden.

Menar, ska man ha en hundvalp måste man ha tid för den dem första månaderna
tills den har vant sig vid omgivningen.
se till så att den inte tuggar upp allt som kommer i dens väg hihi,
dem små tänderna kliar ju på den LILLE.....

ska se med min lillsyster om hon kanske e villig att vissa kvällar
i veckan/helger skulle kunna tänka sig att vara hundvakt
för en liten peng, ( även katt då vill säga ) hehe..
nu måste jag kila vidare, laga middag till mig och bby innan
han åker iväg för att jobba.

UPDATE YOU LATER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0