ZZzzzzzzZzzzzzzzzzzzzZzzzzzzz...

osvosv..
Hallluuueeee..
Sitter på golvet i vardagsrummet, min bby tar upp ALL plats i soffan
tihihihi*, han kom hem idag , shockad som jag blev när jag var påväg
utanför dörren .. Han sprang direkt in på toaletten, usch min stackars
bby har blivit magsjuk, så japp... snart ligger jag i det också.
looking forward to it *nooot* HAHA..

Enyways, så ja skyndade mig in till stan för att
möta upp Liina (bff), vi drog runt i lite affärer och fönstershoppade
får ju min allra första lön i Mars och då ska jag handla handla handla
haha nejdå ska spara väldans mycket eftersom jag ska gå frisörskola
för 80,000 och köpa en hund för 10,000 haha jag skiter ju inte pengar
direkt...
Vi drog förbi elgiganten där hon köpte en väldans söt Digitalkamera
( blev lite svartis men min e också söt, för min e också rosa hihi )
Sedan skulle vi ta en kaffe men vi skippade det, drog till Centralen
och åkte skillda vägar..
jag skulle städa och laga mat till lunchlådan imorgon men ja fastnae
framför kniven mot strupen och sedan efterlyst haha.
Och bby har under hela tiden sovit i soffan ( ja slapp iaf göra nyponsoppa )

så nu mina sötanosar ska jag försöka väcka Emil och få honom att lägga sig
i sängen han kan ju inte sova i soffan hela natten och lämna mig ensam
i våran stooooora säng lixxom.... en natt till...när han ändå är hemma.. ICKE!

UPDATE YOY LATER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0