and the price goes to......*trummor*....... MEEE







Shulululu!!!!
fick jobbet idag höhö*
duktigt jobbat thereze "jomen man tackar"...!
haha neeeh men jag visste att denna dagen skulle bli bra, kände det
på mig, bara lite sura miner mellan bby & mig men annars bra!
tihihi im so happy now!
nu fattas bara det andra och våra drömmar sedan rullar det på!







enyways, jag & bby får såfort vi skaffat en större lägenhet en till hund,
vi insåg idag att Daim inte kan vara ensam & vi kan inte alltid hålla på
att låta hans föräldrar passa honom hehe, och skaffa en utegård och en till
hund hade varit PERFEKT!
och då blir det den hund som jag velat ha länge nu, en shetland sheepdog
en flicka!.  och detta hoppas vi kunna uppfylla innan sommaren är slut.
eller rättaresagt målet är att det SKA VARA uppfyllt innan sommren än slut,
önska oss lycka till!


jaja nu ska jag äta bullar som ja bakade igår dricka varm choklad och sedan
sova, ska ju vara på hisingen imorgon för utbildningen inför
mitt nya jobb ( med FAST LÖN!!!!!!! ) godnatt på er <3 ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0