börjar förstå varför "emo's" har fått sitt rykte

Alltså jag blir förvirrad & irriterad på samma gång!
Emotinoella människor säger att dom" inte alls skär sig" blablabla..
det är bara rykten, shock är väl ändå en butik som riktar sig
emot EMOS?!?! jag kikade lite på deras hemsida eftersom jag
har tänkt slinga mitt hår med lite roliga färger för omväxlingsskull...
hittade detta på accesoarer


detta är alltså ett armband med RAKLBLAD där det är BLOD
på bladen? fanns även ett armband med såndär "kött-yxa"
där det också var blod på det vassa.... men HALLÅ
inte konstigt att EMO's får ryktena om att dom gör illa sig själva,
när butiker som riktar sig emot dem har såna smycken ?!?!?!?!?!?!?!?
fanns även som halsband...

gaaaaah.. emos gå o häng er, för ryktena stämmer!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0