Finsk lapphund

Såå. nu har vi/jag kikat en jädrans massa på blocket och olika hemsidor
efter en passande hundras som jag vill ha men som ändå går in i denna
familj som redan har hund & katt, så att hundraserna ska gå ihop och dessutom
fungera i våran livsstil.
Har hittat " Finsklapphund", underbart fina hundar som passar ihop med Daim
och eftersom jag vill röra på mig mycket blir det agillity träning och även
som sällskapshund såklart, vi tänkte att vi skulle försöka med Agillity även på Daim
haha men han är en sån enveten och busig vovve så får se hur det går, busa samtidigt
som man tränar den andra hunden kommer nog att gå iallafall.
kommer bli mysigt med en till liten bebis i familjen...


Bilden är lånad från: http://www.skullebo.se/
vill ha en som går i denna färgen, det är den finaste
men dem alla är helt grymt underbara!
och även baby tyckte att dem var bra, inte så stora heller och
en massa päls, precis så som jag vill att en "gosig" hund ska vara,
liten och fluffig, haha... så har skickat intresseanmälan till olika
kennlar men specifikt en .... så får se om svar när väntande kullar
är planerade.! wiiieeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0