Gårdagens shopping


Happines is a new handbag
39:- på gallerix

Randig baströja/tunika
VeroModa 100:-

Naturellt lit elängr baslinne med tryck
GinaTricot 129:-

 

Extremt trashade jeans
BikBok 699:-

 

Japp det var allt som inhandlades igår,
tog även en fika med BFF och gick runt i alla affärer
som jag tordes innan benen vek sig haha, att vara i stan
från strax efter 12 till strax innan 7tiden det är ganska jobbigt,
satt endast ner 30min på arbetsintervjuen, 30min under fikat
sedan var det bara vandra vandra vandra...


Menmen, nu ska jag fixa iordning mig för dagen..
Blir till att följa med bby när han ska inhandla någonting till
min födelsedag imorgon JAAAA jag fyller 19.... blööö...
mer om det i nästa inlägg vad jag anser e positivt och negativt med att
fylla år... iallafall, efter födeseldagsinhandlingen blir det storhandla
mat på Willys i Kungälv, sedan kilar vi hemåt för att laga middag och städa
inför imorgon & fredag då det ska vara party här. wiehooow...
massa bilder kommer komma från imorgon & fredag..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0