Good morning sunshines

Läser ju som sagt många storbloggares bloggar såfort jag
får min tid över.
Nu har jag märkt att många utav dem helt plötsligt ska skaffa
hundar, småhundar? precis som stora "äkta" kändisar..
WHY?!?! visst dom är inte fula, ja älskar nästan alla hundar,
men om dom som dom säger vill sticka ut ifrån mängden, varför inte
skaffa sig en hund då som också sticker ut ?
en hund som inte "alla andra" har, varför ska man alltid skaffa sig saker
som "alla andra" har, jag blir så irriterad!


jag själv ska köpa mig en shetlandsheepdog såfort jag har tid att ta hand om den
och självklart såfort jag har pengar till att tahand om den,
med tanke på att jag & Evil redan har en hund & en katt + att vi bor själva
och for the moment bara han har en inkomst, så blir det
lite kört med att ha 2hundar & en katt. dessutom bor vi bara i
en liten 2:A ( men snart i en 3a wiieehoow ) .
man måste ALLTID veta att man faktiskt har tid innan man skaffar sig djur,
spelar ingen roll vilke djur det är.. kan vara allt från en "hamster - Kossa"
you get my point. time and money, det är allt. man får
inse att det är precis som att ha ett litet barn, speciellt en chiuaua (stavning?)
dom behöver så mycket tid &omsorg så dem kommer måsta lägga undan
att festa så grovt mycket, tssss hur ska detta gå... HAHA ....

en shetlandsheepdog har allt man behöver i en hund..
dom är pålitliga, lydiga dom är små blir lite över 30cm höga,
dom har päls så man kan gosa med dom & jaaa. dem har allt
helt enkelt..



nu ska jag städ & ringa en massa samtal..
suck* det tar tid av ens liv  att bo hemifrån & ha djur,
ska ju gå en promenad med älsklingens favvo också hehe..

Talk To You Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0