Hiss & Diss på "kändis bloggare"

Tänkte att jag skulle vara lite som "alla andra", fast att jag ABSOLUT INTE
är det haha. tänkte att mitt första "riktiga" inlägg skulle handla
om hiss & diss på lite mer kändare bloggare. jag är också originell
hehe!

vill också bara påpeka att det jag skriver i min blogg
handlar INTE om att provocera folk, det är mina åsikter
tycker någon inte om det så säg det istället !
jag fösöker inte göra min blogg känd, ja suktar INTE efter det !



Sveriges största Bloggerska Kissie
tycker inte om hennes stil i bloggen.
sen är hon säkert en jätte bra tjej irl..














Desiree "Fjortisen" Nilsson
Hon skriver konstant på sin blogg
om sina "fajter" på fester, där hon
beskriver om hur hon spottar på
folk & drar dom i håret?
skrattretande, YEPP!
hon säger att hon är naturlig & osminkad
och endast då tar hon kort i cam,
men sminkad med digital, det säger allt !



Paulina "Paow"
Hon tjattrar om att hon är så mycket
bättre än alla andra.
Hon är perfekt & det enda & det andra!
Hon är lika liten & försöker leka äldre
precis som dom hon klagar på...
belive me i know!
ena dagen hatar hon Dessie & andra dagen
är dom bästa vänner.
Ena dagen har Dessie äckligt hår andra dagen
vill Paulina själv se ut som henne!
småbarn, så egentligen borde dom inte vara med...



Amir "Gaybloggen"
han är så störtskön ibland & man önskar
bara att man någon gång fick se han under
hans vilda upptåg haha, ibland är han klockren!
hissar Amir nu & kommer fortsätta med det!
han är GRYMMMMM!!! :D








Denise "Bunny"


Snygg tjej
, helt otrolig , verkar vara en grymt bra
tjej, har följt hennes blogg länge nu...
Hon verkar vara en tjej med båda fötterna på jorden
som vet vad hon vill i livet osv.
jag kan inte säga så mycket mer än LÄS HENNES BLOGG!!!
http://Naztysbunny.blogg.se









Foki
Grymt söt tjej som har en grymt söt klädstil
förstår inte varför alla ska klaga på henne hela
tiden?!
visst hon kanske photoshopar sina bilder men *låt mig skratta*
VILKEN STOR BLOGGARE GÖR INTE DET?!?!?!?!?!
låt henne tjäna vad hon vill på sin blogg,
hon har roligt för pengarna & stör ni er på att
hon tjänar pengar så läs inte hennes blogg då ?
Jag hissar henne iaf!




That's all for me,
nu vet ni vad jag tycker & tänker om dem "kända bloggare" som jag
läser lite då & då , den enda jag läser varje dag är Bunny's & Amir's!
ska dricka upp min öl nu & sedan laga lite mat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0