i have found some new loves of my life!

sitter här, kunde inte somna inatt.
hade updaterat lite i bloggen om jag kunde logga in på
min lilla dator men min blogg cepar så kan bara logga in härifrån.
SUUCK* haha , så typiskt mig att få det så ...
enyway, har hittat mina nya kärlekar, symaskinen! twitter! & lite nya bloggar..
speciellt twitter har ja fallit för, ja kan följa mina största idoler hela tiden & det
gör mig glad, haha stalker? jaaa kanske lite, men vem vill inte veta
vad Megan Fox äter till lunch , eller hur ofta hon träffar vänner,
vilka affärer hon handlar i ?!?! vem vill inte veta vilka Lindsay Lohan dejtar?
jag menar come on , hade ni fått chansen hade ni också tagit den , nu kan jag
inte hålla mig borta från det, speciellt inte på kvällen eftersom det är så deras
dagar börjar ( typ) hihi..


har ni twitter?
isf följ mig , http://twitter.com/Evilscat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0