jag klarar inte av tekniska saker!!!!

blir så irriterad!
jag har en digitalkamera sen  förra Julen, en som faktiskt är väldigt bra,
men eftersom jag har slarvat bort sladden till den måste jag jobba mig
med att sätta minneskortet i min lilla dator, föra över bilderna till ett usb-minne
& sedan föra över via USB'n till den stationära datorn. det har funkat
med mitt "rätta" minneskort, men eftersom BFF har det nu och jag får använda mitt
gamla så cepar det sig bara !!!!
bilderna blir halva och på vissa bilder är det två bilder, nu går det inte att överföra
lalala... jag som hade tänkt visa vad ja shoppade igår ...

jag & babe var ju iväg på ett ärende igår uppe i trollhättan & passade på
att kika runt på överby.. jag hittade en kjol ( till sommaren ) & en , vet inte
vad man kallar det haha, som jag är stolt över. men kan inte visa er fören
han kommer hem & kan hjälpa mig..

so you know!

skulle ut & hämta posten för en stund sedan,
det var snö så när ja klev ut på trappan.... sjönk ja typ ner
HAHAHAHA . sjukt.... hädanefter ska ja titta ut innan jag går ut
med fötterna. vem vet, nästa gång kanske det är så högt med vatten
eller kanske till & med djur. Muhahaha , min fantasi är OÄNDLIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0