min älskling var lite ledsen igår hihihi..

bara för ja inte skrivit om honom i bloggen ,aaw så sööt <33


Evil ( Emil ) & jag träffades när jag hade börjat i 7an, han gick då i 9an..
vi hade int6e ögon för varandra till en början, men efter ett litet tag
tittade vi på varandra i korridorerna och log.
ingen hälsde jag vågade inte.
vi höll på så i säkert några veckor, tills han en dag la till mig på msn.
vi pratade en massa om allt, privata saker & alldagliga saker.
efter ett litet tag tog han mod till sig & vi träffades vid en kiosk som ligger
mittemellan där i bodde.. ( vi bodde rätt nära varandra )
vi gick runt & pratade och så fortsatte det länge, sedan började vi träffas
hemma hos hans killkompis & efter ett tag var vi tillsammans.
vi höll ihop i 2 underbara år tills jag gjorde ett "misstag" & lämnade honom.
jag träffade en annan som jag höll ihop med i år, det sista halvåret
under mitt & "den nya's" förhållande , började jag & han träffas, han hjälpte
mig mycket under en grymt svår period i mitt liv.
han fanns där när ingen annan gjorde det, han ställde upp vilken tid på dygnet
det än var.
han  var helt underbar mot mig fast att jag bettet mig som en riktig häxa..
jag började passa hans hund & hjälpte till i lägenheten , vi började umgås
som vänner & fanns där för varandra, det tog slut mellan mig & den "nya"
och jag flyttade in här.
Sen dess har vi varit tillsammans igen  & jag är lyckligare än på länge.
han ställer fortfarande upp han förstår mig som ingen annan gör.

min kärlek till honom har aldrig bleknat & den kommer aldrig att göra det
heller. jag Älskar honom så högt över allting annat & jag ser en framtid
mellan honom & mig .
Emil Mauricio Frealdsson är min räddare,
min prins, min kärlek, min baby, mitt liv mitt allt!
kommer inte lämna honom igen, kommer inte göra om det misstaget..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0