New categori

Kommer slänga upp en ny kategori som heter "djuren",
där jag kommer skriva om Daim Molly & även den kommande valpen,
som jag serframemot så sjuuukt mycket, drömmde faktiskt om valpar inatt,
dock kommer jag inte ihåg drömmen eller "vilka slags" valpar det var hehe,
minns bara att det var en mysig dröm!*




Detta är Kierona, hon är mamma till den lilla tiken
som jag har gjort intresseanmälan på ( som dock inte ens är påtänkt än hehe )
dom har inte hittat någon hane att para Kierona med än, men det är planerat
att valparna ska komma till sommar/hösten nu 2010, så det är nog klart snart.

Kierona är en liten clown,lång och högbent är hon ,älskar att hitta på bus,älskar att träna,
har hur mycket energi som helst( hon är renvallar typen som vill/behöver jobbas med)
är social men inte riktigt lika "kramig"som dom andra,väldigt signal känslig,även hon har genom gått MH med gott resultat,lite mer jakt i henne än dom andra,3:a på skott.

Camilla som då är ägare till kenneln trodde att Kieronas kull är den som kommer
passa mig bäst med tanke på vilken tid och energi jag har att spendera på en liten valp
som troligtvist kommer vara fylld med energi mm. Det blir en D-kull precis som Daim är
vilket blir passande eftersom dom bli halvsyskon känns det mysigt med namn som börjar
på samma bokstav "Dixxi" valde vi imorse, kan hända att vi ändrar oss
när vi ser valpen, kanske namnet inte passar in, who knows, men just u känns det bra iallafall
ÅÅÅÅH hoppas dessa månader går fort fort fort, <3

Kenneln som jag har kontakt med kan du hitta HÄR , dom har en massa
vackra bilder på deras hundar och andras hundar länkar till andra
kennlar med Finskalapphundar mm. man hittar lätt där.


Kierona

( Alla bilder är lånade ifrån http://www.lappforsens.se )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0