real friendship never ends

Vänskap är mycket,
men ÄKTA den försvinner aldrig.
man kan bråka, man kan hata, man kan störa sig, tycka illa om.
MEN!!! är det äkta då glömms allt det & man hittar tillbaka till varandra.
jag ÄLSKAR min Liina Berggren över allting annat på jorden .
flera år tillsammans som BFF's and so moore to come.


så mycket minnen, så mycket kärlek, så mycket hat.
så mycket av allt.
du är min bästa vän & ord kan inte beskriva.
kommer aldrig att släppa taget om dig
min prinsessa. min pruttunge. min rumpestumpe!

Kommentarer
Postat av: ☆ Liina - Blonde Barbie Baby ☆

i love love love you BFF :D



Är det äkta dör det aldrig <3

2010-01-04 @ 17:56:06
URL: http://liinababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0