sex & kärlek del1.

Jag är en helt vanlig tjej som tycker om att prata om saker & ting med mina vänner.
jag skämms inte över det jag gör eller säger.
Jag & många många andra både vuxna & ungdomar tycker att det är
alldeles för mycket "hysch pysch" omkring tjejers lust inom sex & onani.
Därför drar jag igång en kategori som handlar om just det!
kommer även handla om killar självklart & inte endast onani!

Ordet onani: Det har sitt ursprung ur bibeln.
En man vid namn Onan fick ett uppdrag att göra sin bortgågne brors fru
gravid, istället lät han sin sperma hamna på jorden.
det sägs att gud straffade Onan med döden pga. han struntade i sin plikt & avbröt sexet!

Händer & fingrar: Dem vanligaste redskapen i onani,
dem har många nerver som gör beröringen extra skön!

Onani kallas även masturbation: Ordet är egentligen ett negativt ord
och betyder på latin "att skända med handen".

Variation: När man onanerar är det bra med lite variation ibland.
Massera, Knåda, Gnugga, tryck, "dutta", rulla daska eller krama
dem zoner på dig som är erogena!

Kissnödig: När man hittar g-punkten, som finns några centimeter in i
slidans framvägg kan man känna sig lite kissnödig.
efter ett tag går den känslan över till lust!

Mellan könsorganet & analöppningen: "mellangården", där finns det
många nerver som oftast svarar positivt på stimulans.

starkare orgasm: Om du spänner bäckenbottenmusklerna i orgasmen blir den starkare

Glidmedel: grym idé! Vill man inte köpa egen på apotek eller närmaste sexbutik
finns det ofta alternativ i hemmet, Mat-eller olivolja, saliv eller OPARFYMERADE barnoljor.

Till sist har jag bara en sak till att säga! Onanera Mera, det är skönt
varesig ni förnekar det eller ej & det är avslappnande, kroppen mår
bra av orgasmer.. keep that in mind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0