Sex & Kärlek del2.

Idag blir det DILDO's mm.!!!!!

RABBIT
denna dildo har blivit vida känd genom TV-serien "Sex and the City"
som den optimala sexleksaken.
Många kvinnor hävdar att sex med Rabbit & Pearl är bättre än sex med en man
- och kanske har de rätt.

Min åsikt- denna har jag testat, har en liknande liggandes
någonstans, kan ju inte säga att den är bättre än "äkta" vara,
men inte heller dålig.



Eclipse Ultra 7 Rabbitronic

roterande kulor och med en kraftfullt
pulserande kanin för maximal njutning.
Hela sju olika pulshastigheter för klitoris.
Storleken är rejäl, vibrationerna är kraftfulla

Min Åsikt- Har även denna liggandes,
dock ingenting för mig eftersom "storleken är rejäl"
haha....


Royal Beaver

En läcker och lyxig färgkombination av genomskinlig jelly och guld
-- en njutning även för ögat.
Den roterar i fem olika hastigheter,
och är utrustad med klitorisvibration i form av en kåt bäver

Min Åsikt- Denna hade jag aldrig sett innan,
hade dock kunnat ha den hemma sittandes på
en hylla i sovrummet, den ser dyr ut & vem vill inte
ha en kåt bäver mellan benen?!

Just in time
Ett mycket diskret och charmigt etui, som man alltid kan bära med sig
fulladdad liten powerbullet vibrator, en 20 ml flaska med vattenbaserat glidmedel och en liten spegel så man kan rätta till frisyren efter den snabbis man precis tagit sig.

Min Åsikt- hade en liknande fast i silver
för inte så längesen.
Grymt smart att kunna bära med sig , jag menar
vem blir inte lite akut småkåt ibland? spegel ingår
PERFEKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0