SHOPPING makes a girl happy

FIck shoppingpresent idag i födelsedagspresent, så today har jag shoppat lite,
bara småsaker men fiiina småsaker, tog även ännu ett till hål i mitt vackra högeröra.
tihihi, uppe i brosket blev det och nu är det *ajaj* men fiiint, prettypretty med plaststav med
rosa pärla i..
Blev även ett par Extremt trashade jeans från BikBok för 699:-
En randig "bastunika" från VeroModa 100:-
Linne från GinaTricot 129:-
och en uuuurgullig nyckelring som är SOO THESSIIESTYLE tihihi*
bilder kommer i nästa updaterade inlägg, måste bara få bukt på kameran om
jag inte kan låna älsklingens digitalkamera. ^^ ,
jag är väldigt glad över det som inhandlades idag, inte varje dag en fattigarbetssökandeflicka som mig
får shoppa hahaha...

skriver om en stund...
(fick btw svar från den kennel'n jag är mest intresserad av idag , wiiehooow nu har jag
gjort min intresseanmälan )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0