snart startar jag mitt "lilla egna"

Älskar Makeup, hår & naglar!
men eftersom makeup utbildningar & hårutbildningar är
grymt mycket svårare än att lära sig göra naglar, så har
jag planer på att starta "mitt lilla egna" , kommer så småningom att
öppna någonting helt otroligt! men det är ingenting som jag
tänker nämna i bloggen eftersom ja inte vill bli kopierad !

men enyways, så kommer jag nu i Januari köpa hem
ett helt paket för att göra Gele-naglar, eftersom det är vad
jag gör bäst! hittat sidor med billiga artiklar fast dem är bra,
endast förmånliga priser.



detta är en del utav det jag kommer att köpa hem, det pirrar i magen bara
när jag tänker på att jag faktiskt kommer få sitta här &
göra naglar på folk! förhoppningsvist på nära & kära !
för en liiiten peng såklart ;D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0