Soon im getting older....

Som dem jag känner vet så fyller jag snart 19år.. suck*
börjar få liiiite ångest över att jag blir äldre för varje år som går,
men efter 20... då blir jag inte äldre HAHA!
jaja, jag fyller ju iallafall år då som sagt den 28Januari, jag har funderat
lite på vad jag önskar mig, synd som det är så önskar jag mig bara
dyra saker haha.. men så blir det väl när man blir äldre i guess.
mindre krävande på massa saker utan istället mer krävande på en sak som
kostar lomman av folks plånböcker hihi...
här är iallafall min önskelista ( utom datorn som inte står med! )


vad kommer hela kalaset kosta samanlagt?

Symaskin - ca1000
tillbehör - ca 400
presentkort - ca 1000
hund - 10 000
silikonringar - ca 1500
HK stuffs - ca 200
mobiltelefon - ca 3900
art kit - ca 500
utbildning - 50 000
total summa - 68 500

som sagt man blir mer krävande för varje år
som går hahaha . det är en stor summa pengar.
undrar vad utav allt det jag kommer få...
det som jag verkligen över allting annat vill ha
det är hunden & utbildningen, får jag inget av dem ( eftersom dem e dyrast *)
så kommer jag att fixa utbildningen för egen peng inom 2år!!!
och hunden för egen peng innan nästa år! så det så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0