to my doggiiee


Jag har ju alltid drömt om en hund och i sommar ( förhoppningsvis )
när jag har sparat ihop till vad hunden kommer kosta mig, så har
jag förberett i mina tankar vad min lilla prinsessa ska ha för "tillbehör",
allting ska vara rosa och det svara PRINCESS över det hela.
för det kommer bli min lilla prinsessa, min bebis iiiiih, jag längtar så mycket
att det gör ont. Kommer nog inte kunna sova på nätterna,
kommer bara längta längta och LÄÄÄÄNGTA tills jag får åka och se valparna
välja ut min lilla flicka och sedan längta ännu mera tills jag får hämta hem henne.
det kommer vara "min" hund fast ändå "våran", skulle vi göra slut eller liknande
så kommer jag att tamed henne dit jag åker och Emil ( bby ) , tar ju såklart
med sig Daim, Molly vet vi inte riktigt eftersom henne har vi båda betalat,
kommer nog bli jobbigt OM den dagen skulle tänkas komma , but i dont think so <3

ska även börja fundera ut ett namn till henne, det ska vara ett fräckt och kaxigt namn
men samtidigt ska det vara sött och gulligt licksom, hihi kommer
bli ett svårt beslut att fatta, det ska även vara något namn som "ingen anna heter",
typ Pluto.....haha nejmen you get it.....
ska kika lite på tv nu, är mätt som fan efter middagen idag som bestod utav:
Potatisgratäng, kött & en fett god sallad , made by me! ...

bby kommer nog hem från gymmet snart, då blir det myspys i soffan med popcorn
till grannfejden.. tihihihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0