about kissie

bruden måste ha börjat inse att hon håller på att tappa läsare?
knappt någon som kommenterar hennes blogg längre, i wonder why..
nu har hon börjat frsöka provocera igen , men denna gången ÄNNU SÄMRE än
vad hon gjorde i början av sin bloggkarriär, jag kunde inte låta bli att bara
GARVA åt henne & tycka allmänt synd om tjejen!!!
läs texten och tänk tillbaka på vad hon faktiskt började att provocera med i sin blogg :>

det går neråt för bloggerskan..
just like almost every person in sweden said it would!
to bad ;D


Äta kebab, som jag har världens ångest över idag att jag gjorde.. Varför gjorde jag det..?! Åh, onödigt att äta sån fet mat, vad hjälper det än lixom.. Man blir bara fet och får en äcklig andedräckt, usch! Men men, tur nog ska jag till gymmet idag med min personliga tränare.. Hoppas han inte kommer hata mig nu?? =(

Jaja, nu ska jag iaf röra mig mot tåget! Bloggar på tåget iaf om jag lyckas, igår kunde jag inte göra det eftersom alla var så feta som satt runt mig så jag fick inte fram datorn. Folk har ju ingen respekt, är man fet kan man ju sätta sig med andra fetare männsikor..?

UPDATE YOU LATER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0